Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Silkins s.r.o.
IČ: 23095342
DIČ: CZ23095342
Sídlo: Tetauerova 2934/1, Žižkov, 130 00 Praha
Zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 421331
Kontaktní údaje:
Email: info@silkins.cz
Web: www.silkins.cz
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu na webové adrese www.silkins.cz.
Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost.
Kupní smlouva a obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.
2. Informace o zboží a cenách
Informace o zboží, jeho vlastnostech a cenách jsou uvedeny v katalogu internetového obchodu. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech poplatků. Informace o nákladech na dodání zboží jsou uvedeny u jednotlivých objednávek.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny zboží. Změna cen se nevztahuje na již uzavřené kupní smlouvy.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupující objednává zboží přes webové rozhraní prostřednictvím objednávkového formuláře. Objednávka je návrhem kupní smlouvy a její přijetí prodávajícím je potvrzeno e-mailem.
Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.
Prodávající si vyhrazuje právo neuzavřít kupní smlouvu v případě zjevné chyby v uvedené ceně.
4. Zákaznický účet
Kupující si může vytvořit zákaznický účet, ze kterého může spravovat své objednávky. Kupující je povinen udržovat údaje aktuální a chránit přístupové údaje. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití účtu třetími stranami.
5. Platební podmínky a dodání zboží
Možnosti platby:
- převodem na účet,
- platební kartou,
- prostřednictvím Google Pay / Apple Pay.
Zboží je doručeno:
- na adresu zadanou v objednávce,
- na výdejní místo Zásilkovny.
Kupující je povinen převzít zboží a zkontrolovat jeho neporušenost při doručení.
6. Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavírá smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být oznámeno písemně nebo e-mailem.
Zboží musí být vráceno kompletní, nepoškozené a nejlépe v původním obalu. Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží.
Prodávající vrací peněžní prostředky do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
7. Práva z vadného plnění / Reklamace
Prodávající odpovídá za to, že zboží nemá při převzetí vady. Záruční doba je 24 měsíců. Reklamace se uplatňuje e-mailem nebo poštou, včetně popisu vady a dokladu o koupi.
Zákazník může požadovat:
- opravu zboží,
- výměnu,
- přiměřenou slevu,
- odstoupení od smlouvy.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
8. Podmínky vrácení zboží
Kupující má právo vrátit zboží v souladu s bodem 6 těchto obchodních podmínek, pokud jsou splněny níže uvedené podmínky.
8.1 Podmínky pro vrácení
Zboží určené k vrácení musí být:
-
nepoužité, nevyprané a nepoškozené,
-
v původním stavu a včetně všech visaček, obalů a vložek.
Jakékoli známky používání, opotřebení, praní nebo poškození mohou vést k zamítnutí vrácení.
Z hygienických důvodů nelze přijmout vrácení použitých nebo vyzkoušených produktů, zejména masek na spaní a oblečení, které přicházejí do přímého kontaktu s pokožkou.
8.2 Náklady na dopravu při vrácení
Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží, pokud prodávající výslovně neuzná, že došlo k chybě na jeho straně (např. zaslání vadného, poškozeného nebo nesprávného zboží).
V případě vrácení z důvodu chyby prodávajícího hradí náklady na dopravu prodávající.
8.3 Sady a zvýhodněné balíčky
V případě vrácení zvýhodněných sad (bundle) je nutné vrátit všechny položky obsažené v sadě.
Jednotlivé produkty ze sady nelze vracet samostatně.
8.4 Poškozené nebo nesprávné zboží
Pokud objednávka dorazí poškozená, vadná nebo v nesprávné variantě či barvě, je nutné kontaktovat prodávajícího do 14 dnů od doručení zboží.
Prodávající v takovém případě zajistí výměnu zboží nebo vrácení částky v plné výši, včetně nákladů na zpáteční dopravu.
9. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Online spor lze řešit prostřednictvím platformy EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
10. Závěrečná ustanovení
Veškeré právní vztahy se řídí právem České republiky. Pokud je vztah mezi smluvními stranami mezinárodní, použije se české právo.
Prodávající není vázán žádnými kodexy chování.
Webová stránka prodávajícího je chráněna autorským právem.
Tyto obchodní podmínky mohou být jednostranně měněny. Znění podmínek bude dostupné na webu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je uchovávána v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 12.5.2025.