Vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Něco není v pořádku? Společně to vyřešíme. Na vrácení nebo výměnu zboží máte 14 dní od doručení objednávky. Pokud je zboží vadné nebo neodpovídá popisu, samozřejmě ho můžete reklamovat.
Všechny potřebné informace k vrácení zboží nebo podání reklamace najdete přehledně na této stránce.
Jak to celé probíhá?
- Ozvěte se nám na info@silkins.cz a společně zjistíme společně jaká je situace a jak pro Vás můžeme udělat maximum.
- Zabalíte produkt/y do krabice a připojíte vyplněný formulář.
- Balík odnesete na pobočku Zásilkovny, nebo zašlete zásilku na adresu skladu Silkins viz níže.
Sbalitelný obsah
Postup vrácení zboží přes Zásilkovnu
Postup vrácení zboží přes Zásilkovnu
Zboží k vrácení stačí zabalit, dovnitř přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží a balík donést do libovolné pobočky Zásilkovny, kde nahlásíte kód 96352327 pro vrácení. Obsluha pobočky váš balík převezme, nalepí štítek a zašle k nám na provozovnu.
Jaká je adresa skladu Silkins?
Jaká je adresa skladu Silkins?
Silkins s.r.o. (Shipmall), Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí
Je možná výměna zboží?
Je možná výměna zboží?
Vyměnit zboží náš systém neumožňuje. V případě potřeby zboží vyměnit, nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@silkins.cz, vymyslíme, jak situaci společně řešit. 🙂
Jak můžu zboží vrátit?
Jak můžu zboží vrátit?
Předtím, než budete zboží vracet, se nám ozvěte na email info@silkins.cz. Řekneme si společně co a jak, krok po kroku. Následně u nás můžete vrátit zboží těmito způsoby:
- Odesláním přes Zásilkovnu, a to zdarma.
- Zasláním na adresu Silkins s.r.o. (Shipmall), Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.
Při odesílání využijte náš formulář na vrácení zboží.