Vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Něco není v pořádku? Společně to vyřešíme. Na vrácení nebo výměnu zboží máte 14 dní od doručení objednávky. Pokud je zboží vadné nebo neodpovídá popisu, samozřejmě ho můžete reklamovat.

Všechny potřebné informace k vrácení zboží nebo podání reklamace najdete přehledně na této stránce.

Jak to celé probíhá?

  1. Ozvěte se nám na info@silkins.cz a společně zjistíme společně jaká je situace a jak pro Vás můžeme udělat maximum.
  2. Zabalíte produkt/y do krabice a připojíte vyplněný formulář.
  3. Balík odnesete na pobočku Zásilkovny, nebo zašlete zásilku na adresu skladu Silkins viz níže.

Sbalitelný obsah

Postup vrácení zboží přes Zásilkovnu

Zboží k vrácení stačí zabalit, dovnitř přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží a balík donést do libovolné pobočky Zásilkovny, kde nahlásíte kód 96352327 pro vrácení. Obsluha pobočky váš balík převezme, nalepí štítek a zašle k nám na provozovnu.

Jaká je adresa skladu Silkins?

Silkins s.r.o. (Shipmall), Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí

Je možná výměna zboží?

Vyměnit zboží náš systém neumožňuje. V případě potřeby zboží vyměnit, nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@silkins.cz, vymyslíme, jak situaci společně řešit. 🙂

Jak můžu zboží vrátit?

Předtím, než budete zboží vracet, se nám ozvěte na email info@silkins.cz. Řekneme si společně co a jak, krok po kroku. Následně u nás můžete vrátit zboží těmito způsoby:

  1. Odesláním přes Zásilkovnu, a to zdarma.
  2. Zasláním na adresu Silkins s.r.o. (Shipmall), Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.

Při odesílání využijte náš formulář na vrácení zboží.